31 Mayıs 2017 Çarşamba

Yağmur ve Yağmur | Alıntılar


"Bir gün mutlaka paraşütle atlayıp bulutların içinden geçmeliyim, diye düşünmüştüm. Dünyaya bir yağmur damlası gibi düşmek için... Sonra da bir yağmur damlası gibi toprağa karışıp buharlaşmak ve yeniden yükselip o bulutlara karışmak için... Aslında zaten bir parçam o bulutlardaydı. Hatta o bulutlar, yeryüzünden geçmiş bütün insanlardan birer parça taşıyordu. Çünkü hepsi de ağlamıştı. En katısı bile, doğumunda gözyaşı dökmüştü. Ve atmosferin içinde dönüp duran suya onlar da dahildi: Dünyanın bütün gözyaşları... Kendi gözyaşımın içinden paraşütle atlayıp geçmeyi düşünmüştüm..."
-Hakan Günday

"Yağmur olmasa kim,nasıl temizleyecek şu sokakları? Yağdığında ilk önce kötü insanlar terk etmiyor mu zaten sokakları?"
-Hikmet Anıl Öztekin






NOT: Okuma Günlüğüm isimli blogger arkadaşımız bir fotoğraf yarışması düzenliyor. Ben de katıldım. Desteklerinizi bekliyorum. :)
Yarışmada oy kullanmak için buraya tıklayabilirsiniz. :)

12 yorum:

  1. Çok güzel bir fotoğraf buu,bende oyumu kullandım :) Bol şans sana,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim! Kocaman sevgiler benden.. :)

      Sil
  2. “Bazen rüzgarın saçımı dağıtmasına, yağmurun yüzümü ıslatmasına, birilerinin kalbimi kırmasına izin veririm. Sonra; saçımı toplarım, şemsiyemi açarım, kalbimi kapatırım. Hepsi bu.”Can Yücel
    Yağmur deyince bu geldi aklıma paylaşmak istedim.Bu arada yarışma içinde bol şanslar.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim Can Yücel'in bu sözünü. Teşekkürler paylaşım için. Ben de size şans dileerim. :)

      Sil
  3. çok güzel alıntılar, teşekkürler paylaşımınız için :)
    Oyumu da kullandım, bol şans diliyorum :) Ayrıca Kelebek etkisi keşif etkinliğinden geldim, izleyiciniz oldum, ben de beklerim https://sanskapiyicalarsa.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz blogumaa. Vee desteğiniz için de çok teşekkürler. :)

      Sil
  4. Yağmurla aramızda bir şey var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur kimine iyi geliyor, kimine kötü...

      Sil