20 Haziran 2017 Salı

Çocukluğunda Oynadığın Bir Oyuncak | Mim

Çocukluk anılarını nasıl sevmez, nasıl üstüne titremez insan? Bu anılar ruhumu canlandırır, yüceltir ve benim için en güzel zevklerin kaynağıdır.
-Çocukluk, Lev Nikolayeviç Tolstoy
Merhabaaa! Ne kadar da blogla ilgilenemediğim günler... Daha bir süre daha ilgilenemeyeceğim günler...Sevgili Saife-i Saliha'cığım beni bir mime davet etmiş. Çocukluğumuzda oynadığımız bir oyuncak hakkında yazalım demiş. Ben de unutmadan yapayım dedim. Şu an yazmazsam, bir süre daha yazamayabilirim çünkü. :/

Çocukluğumda en çok evcilik oynardım. Öyle sokakta çok oyun oynayan bir tip değildim. Zaten fiziksel gelişimim biraz hızlı olunca koskoca kız dışarda oyun oynamaz diyip evde oynardım. :) Ha bir de ip atlamayı çok severdim ama az tombik olduğum için çok da beceremezdim. :D

En çok evcilik oynardım diyorum ya hani, o yüzden ben en çok barbie bebeklerimle oynardım. Onların saçlarını tarar, üstlerini giydirir, hatta yeni yeni kıyafetler dikerdim bebeklerime. Ben saç örmeyi bilmediğim için rahmetli teyzemin yanına gider bebeğimin saçlarını ördürürdüm. Nasıl mutlu olurdum bebeğimin yeni kıyafetleriyle, örülmüş saçlarını görünce...

Şimdi bu mim insanı alıp bir geçmişe götürüyor. Benim de aklıma bir anım geldi. Gerçi ben çok hatırlamıyorum ama annemler anlatıyor. 4 yaşlarındayken Kayseri'ye gitmişiz. Benim de hep yanımda taşıdığım bir bebeğim varmış. Gittiğimiz evin benden bir yaş küçük kızları varmış. O kız benim elimden bebeğimi almasın diye hep yanımda taşırmışım, geceleri bile yanımdan ayırmazmışım. Hatta bir fotoğrafımız var (aşağıda görebilirsiniz), bebeğimi sıkı sıkı kucağımda tutuyorum. :D Benim kıymetlilerimdi çünkü bebeklerim. :)

Bir de bebeklerime diktiğim kıyafetlerin çantası vardı. Her oynadığımda itinayla katlar geri yerleştirirdim hepsini. Ay ben ne çok severdim bebeklerle oynamayı!
İtiraf edeyim, sanırım şu an elime oyuncak bebek verseler, yine oynarım. :D

Bu mime dair yazacaklarım bu kadar. Saliha'ya tekrar teşekkür ediyorum ve bu mimi henüz yapmamış olan herkesi davet ediyorum. :)

14 yorum:

  1. Ay ben teşekkür ederim mimi yaptığın için ^^
    hahaha ben vermek istemediğim şeyleri direk saklardım , çünkü benden çok olay alıyorlardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha o da güzel. Hiç paylaşımcı da değilmişiz yalnız. :D

      Sil
  2. ne kadar güzel keyfili bir mim olmuş emeğine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kocaman sevgiler benden. :)

      Sil
  3. Eskilerden pek bir değerliydi oyuncaklar. Her zaman alınamazdı, alınanlara da gözümüz gibi bakardık. Şimdilerde pek bir ehemmiyeti kalmadı. Çocuklar pek değer vermez oldu. Keşke dönebilsek o güzel günlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle öyle. Bu devirde çocuklar her istediği oyuncağı alıyor ve hiçbirine değer vermiyor. Dediğiniz gibi biz aldıklarımıza gözümüz gibi bakardık. Dönmek mümkün olsa keşke gerçekten!

      Sil
  4. Hangisi sensin :) ama ikiside cok tatli canm yaa bosver söleme haha :D bende kocamandim hala ip atlayip futbol oynuodumm nefret ediom su milletin ön yargisindan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde bebek var diye belli olur sanmıştım ama fotoğraf biraz küçük kalınca ve bulanık olunca belli olmuyormuşum. :D Tabii ki de boyu uzun olan benim ablacım. :D

      Sil
  5. Ben de ip atlamayı çok severdim. He bir de dans etmeyi:)) 5 yaşında çılgınca dans ediyorken bir videom varmış. Annemin arkadaşı dalga geçerdi benimle. Görüntülerin elimde ona göre diye:) Hala da çok seviyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ne güzel! Ben de çocukluğuma dair bir video olsun çok isterdim. Ama hiç videom yok. :( Dans etmek güzel bir yetenek. :)

      Sil
  6. Herkes mi koltuğun üstünde fotoğraf çekilir😅 öyle çok fotom yoktur ama olanların çoğu koltuk üstünde,ayakta da papuçlar tabi olmazsa olmaz 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha di mi ya! Acaba neden hepimizin koltuk üstünde papuçlarımızla çekiyorlar? Büyüklerimize sormak lazım. :D

      Sil
  7. Güzel bir mim olmuş :)
    Benim de barbie bebeklerim vardı. Bir de onların değişik değişik ayakkabıları elbiseleri falan vardı. Ne oynardık ya ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende boyle guzel bir mim yaptik. :) sana kocaman tesekkurler bizi maziye goturen boyle bir mim baslattigin icin :)

      Sil