16 Haziran 2017 Cuma

Durum Güncelleme

Merhabalar herkese.
Birkaç gündür buralarla ilgilenemedim yine. Yoğun bir hafta geçirdim. İnstagramdan takip edenler biliyorlar ki Salı günü Diploma Törenim vardı. Sabahtan ailem ve Büşra ile Mersin'e gittik. Oraya git, buraya git, Diploma törenine katıl derken inanılmaz yorulmuşum.
Bir de Pazartesi sabahında dekan yardımcımız aradı ve bana Fakülte İkincisi olduğumu söyledi. Bu yüzden törende bir de plaket verdiler bana. :)
NOT: Cocukluktan beri 'buyuyunce ne olacaksin' sorusuna "ogretmen" olacagim dermisim. Cunku hep ogrendigim bir seyleri birilerine ogretmeyi sevdim. Ortaokul bitince okumama karari aldim. Sonra bir seyler oldu ve liseye bir ay gec basladim. Lise 2ye gectigim yil 'ingilizce ogrenecegim ve ingilizce ogretmeni olacagim' dedim. Inanmadilar. Yapamazsin dediler. Sadece lise 1 ve 2de 2 saat gordugun ingilizceyle kazanamazsin dediler. Lise 3te onume engeller cikti. Vazgecmistim. Tek basima bu isi basaramayacagim demistim ki her sey tersine dondu, kismet kapim acildi ve ben bir sekilde bir yil dil kursuna gittim. Bir yil icinde elimden geleni fazlasiyla yaptim. Hala bana kazanamazsin diyorlardi. 'Insanlar hem okulda saatlerce ingilizce goruyorlar, hem dersaneye gidiyorlar, ozel ders aliyorlar. Sen bu kadar kisa zamanda haftada uc-bes saatle kazanamazsin' dediler. Kimisi 'kazansan ne olacak, ne yapacaksin ingilizceyi' dedi. Aldirmadim soylenen hicbir seyi. Aksine daha cok cabaladim. Kazandim. Hem de istedigim yeri. Kazandiktan sonra daha cok caba gosterdim. Sosyal hayati seven biri olarak hem gezdim hem calistim. Elimden geleni yaptim. Sonunda hakkiyla bitirdim universiteyi. Bolumum bazinda ikinci olurum hic olmadi ucuncu diye dusunurken, fakultede ikinci olmak yoktu hayalimde, dusuncemde. O da oldu. Mersin Universitesi Egitim Fakultesini 2.likle bitirdim. Bu gune kadar yanimda olan, bana destek cikan basta aileme, hocalarima, manevi kardesime ve herkese cok tesekkur ediyorum. Sayenizde geldim bu gunlere.

Her neyse işte salı günü inanılmaz yoğunluktan sonra çarşamba günü kendime gelemedim. Tüm gün yattım diyebilirim. Perşembe günü ise derslerime bakayım falan derken akşam oldu ve akşam teyzemlere iftara gittik. Bugün cuma ve bugün ise yine sabahtan Mersin'e gittim. İlişik kesmeye ve geçici mezuniyet belgesi almaya.
Mersin'in cehennem sıcağı altında iki-üç defa kampüs değiştire değiştire sonunda aldım belgemi ve kestim ilişiğimi! Yani artık resmi olarak öğrenci değilim! (Öğrenci olmak güzeldi be!)

Sonra eve geldim. Masamda bir paket. Kargo gelmiş bana! Ben meraklı meraklı pakete bakıyorum! Sonra açmaya başladım ve büyük bir mutluluk doldu içime. Bir Küçük Elif Mesele'm, Elif'im bana mektubumu yollamış, yanında birbirinden değerli el emeği hediyeleriyle. Ona buradan da çok çok teşekkür ediyorum. :)


Bu süre içinde Ahmet Ümit'in Bir Ses Böler Geceyi isimli kitabını bitirdim. Çok kısa bir süre içinde yazısı blogda olur.
Şu anda Jeffrey Moore - Sinestezya isimli kitabı okuyorum.
Bir de yapılmayı bekleyen bir mim'im var. :)

Şimdilik benden bu kadar. Görüşmek üzere!

10 yorum:

  1. Mezuniyetini ve ikinciliğini tebrik ederim 💐 Azmin elinden hiç bir şey kurtulamaz derler 👊 hediyelerde çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Yaaa ne kadar mutlu oldum gurur duydum seninle canmm. Fakulte ikincisi oldun demek. Cok büyk bir basari ve azminle basarmissin 💕 o konusanlarin agzi keske torba olsada bükülse baska hic bir seye yaramiyorlar.

    İyiki dinlememissin canm. Tebrik ederim kocaman kocaman öptm 😘😘😘 hediyelerindr cok güzelmis 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacııım, çok teşekkür ediyorum. Ay keşke büzsek gerçekten o ağızlarıı!

      Sil
  3. Oh kurtuldun desene!😂 E o zaman alırım bir duanı.Bu sene sınava giriyorum canımcım💓 Hakkımızdan Hayırlısı olsun inşAllah 💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canıım! Ay hadi inşallah darısı sana. :) Amin!

      Sil
  4. her şey güzeeel hayat güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  5. Azminden,kendine olan güveninden ve elde ettiğin başarılardan dolayı seni canı gönülden tebrik ederim.Umarım bundan sonra da herşey gönlünce olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Umarım hepimiz için öyle olur. :)

      Sil