2 Haziran 2017 Cuma

Japonya'dan Kartpostalım Var! | Postcrossing

Merhabalar.
Bugün benim için çok güzel başladı.
Uyandım, aşağı indim ve bir de ne göreyim. Kargom gelmiş. Kitapyurdu'ndan iki kitap ve bir soru bankası almıştım. Aldıklarımın yazısını daha sonra yazacağım. :) Ama konumuz şu an bu değil.

Kargo paketimi babam almış ve koltuğun üzerine koymuş. Paketin üzerinde bir kart duruyor. Aldım kenara koydum. Herhalde bizimkiler bir şeyi öylesine üzerine bıraktılar sandım. Sonra bir anda fark ettim ki, kartın arka tarafında yazılar var. Hem de 'Dear Nermin' diye başlıyor! Dedim n'oluyoruz?! Sonra anladım ki postcrossing aracılığı ile bana taa Japonya'dan Sihori'den bir kartpostal! İki hafta kadar önce benim Rusya'ya yolladığım kartpostal ulaşmıştı. Buna rağmen aslında hiç beklemiyordum bana da bir kart geleceğini, ama gördüğümde inanılmaz mutlu oldum. Şimdi göndermem gereken 4 adres daha var! :)

Sevgili Sihori bana Oishi Kuranosuke'nin Bronz Heykel'inin kartpostalını göndermiş. Bir de not düşmüş 'Bugünlerde burada hava güzel, her taraf çiçek ve taze yeşil yaprak dolu!' diye. O an gözümde bir Sakura mevsimi canlanmadı değil!

14 yorum:

  1. Gözüm aydın :) Genelde Rusya'dan geliyor kalablık oldukları için galiba :D ama sana ilk kart Japonya'dan gelmiş ne güzel :) çok da renkli bir kişilikmiş kart atan sanırım

    YanıtlaSil
  2. vay canına ! :) kartpostal gönderme işi iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  3. oleeeey ne mutlu sanaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Sende mi mektup arkadasi oldun ay ne kadar güzel ya Japonlari cok seviyorum.:) Her syleri ayri güzel dimi canmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cunku mektuplasmayi cok seviyorum kii! Uzak Dogu ile aslinda pek aram yok. :D

      Sil
  5. Yaa ne kadar tatlıı ♥ Japonyaya bayılırım ben ♥.♥

    YanıtlaSil