15 Temmuz 2017 Cumartesi

Kısa Bir Yeşil Bursa Yazısı | Gezdim Gördüm

Merhabalar herkesee! Hazır kafam rahatlamışken hemen size yazayım dedim, çünkü benden bir Bursa yazısı beklediğinizi biliyorum. :)

Öncelikle Bursa'ya gitme nedenim tatil değildi. Bunu açıklamak istedim. Uludağ Üniversitesi'nde yüksek lisans yapmak istiyordum, başvurdum ve mülakata çağrıldım. O yüzden apar topar Bursa'ya gittim. Mülakat sonuçları açıklansın, ona göre Adana'ya döneyim derken Enstitüde çıkan bir yanlışlıktan dolayı sonuçların geç açıklanacağını öğrenince hemen bilet alıp Adana'ya döndüm. Lakin o gece yoldayken sonuçlar açıklandı ve kabul edildiğimi öğrendim. Bu yüzden eve döndükten 5 gün sonra tekrar Bursa'ya gittim. Uludağ Üniversitesi'ne kaydımı yaptırdım ve gönül rahatlığıyla evime geldim.
Ha bu arada 4 gün sonra Trabzon'a gidiyorum. :)

Bursa'da iken merkezde gezme imkanım oldu. Orhan Gazi ve Osman Gazi Türbelerine, Ulu Camii'ye, Koza Han'a, Tophane Saat Kulesi'ne gittim. Bunun dışında ismini bilmediğim bazı tarihi yerleri de gezdim. Bir de İnegöl'e gittim. Zaten artık en az 2 yıl Bursa'da olacağım için çok fazla gezmedim. Mesela Cumalıkızık'a gitmeyi çok çok istiyordum ama bunu sonraya erteledim. Koza Han'a da sevgili Tuğçeciğimin önerisi üzerine gittim, ve inanılmaz beğendim. Buradan kocaman teşekkürlerimi iletiyorum kendisine.

Bu arada Bursa benim daha önce görmediğim ama görmeden çok çok sevdiğim bir şehirdi. Tarihi ile, kültürü ile beni çekmişti. Hep Bursa'yı görmek, orada yaşamak istiyordum. Zaten otobüsten inip Üniversiteye geçerken gördüğüm manzaralar Bursa'yı daha çok sevmeme neden oldu diyebilirim. Yeşil Bursa diyorlar Bursa'ya ve gerçekten yeşil ve tam yaşanılası bir yer. Gidip görmenizi tavsiye ederim. Veee ilerde daha çok Bursa yazıları ile karşınızda olmayı ümit ediyorum. Şimdilik kısa bir Bursa yazısı oldu. :) Affedin!!

Görüşmek üzeree!

Çok düzgün fotoğraflar çekemedim ama olanları yine de sizinle paylaşayım. :)
Koza Han


Tophane'den Bursa 

Tophane Saat Kulesi

Surüstü

22 yorum:

  1. Hayırlı olsun ya çok sevindim. Biliyor musun annemin mezun olduğu üniversite Uludağ üniversitesi :) Resimler şahanee ^-^ Bir gün beraber gezme şansımız olur inşallah Bursa'da sen de istersen ^-^ Sevgiler Nerminciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımm! Yaa gerçekten mii! :) İnşallah, tabii ki çok çok isterim. :))

      Sil
  2. Bursa'ya hiç gitmedim dicekken düğüne ve oturmaya gittiğimi hatırladım ama merkezi değildi.Zaten gezme imkanı olan bi zaman dilimi değildi neyse ne dicektim ben 😅 yeşil Bursa demişsin ya inşallah hep yeşil kalır.Bir zamanlar yeşil olan yerler artık yeşil değil bizim burada çünkü:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir gün de gezmeye gidersin Bursa'ya. :) Ya inşallah evet yeşil kalır. Öyle hasret kalıyoruz ki yeşile gerçekten..

      Sil
    2. Bursa güzel memleket gerçekten.Yaşanılacak bir yer bence.Yüksek lisansa kabul edilmenize sevindim.Tebrik ederim.:)

      Sil
    3. Çok çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  3. Çok güzel bir haber :) Hangi bölüm acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. :) İngiliz Dili Eğitimi :)

      Sil
  4. Tekrardan tebrik ederim canm benim. Umarim hersey gönlünce olur. Resimlerde gayet hos özellikle ilkine bayildim 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tekrardan ablaciim. 💕

      Sil
  5. Bursa'ya bir kaç kere gitmişliğimiz var. Güzel bir şehir. Şehir merkezinde araba parkedecek yer bulmak çok zor. Ama hayvanat bahçesini ve botanik parkını ben seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiginiz yerleri henuz gezmedim maalesef ama mutlaka gezecegim. Bir de araba parki konusuna hic dikkat etmedim. :D

      Sil
  6. Fotoğraflar gayet güzel ki :) Hayırlı olsun darısı benim başıma inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiiim ki :) Insallah 🙏💕

      Sil
  7. oleeeeey heeeey tebrikleeeer bravoooooo profesör olcan seeeen :)

    YanıtlaSil
  8. yaa hayırlı olsun :) biz de hep Bursayı görmek istemişizdir. senden ayrıntılı yazı bekliyoruz ki geldiğimizde rahatça gezebilelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Tabii ki :) ama geldiginizde birlikte de gezeriz belki :)

      Sil
  9. harika bir gezi olmuş, fotoğraflara bayıldım, ben de şimdi gezmek istedim Bursa'yı, eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. :) Sen de gez Bursa'yi o zamaan :)

      Sil
  10. Tebrik ederim öncelikle, çok sevindim :)) Bursa'ya hiç gitmedim ama kışın özellikle Uludağ'a gitmek isterim :D Bu yaz aslında bende Uludağ Üniversitesi'nden yaz okulu almak istedim ama açmadılar -.- Başka üniversiteden alıyorum ben de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. :) Kisin beklerim Uludag'a oyleyse. :) Hadi ya :)

      Sil